21 January 2008

Tisina na vodi ...

Nahajava se v Kerali, v mestu Kollem. Uspelo nama je pretrgati zacarani krog Rajske plaze ter oditi v preostanku casa za Indijo se naprej. Tu, kjer sva sedaj, je najina najjuznejsa tocka Indije. Do samega konca ter skrajnega juga Indije nama se manjka sicer okoli 100 km, a dolocene stvari si bo potrebno ogledati ob prihodnjem obisku Indije.
Smesno mi je, ker sva ponovno stran od kopice turistov, ki sva jih nenehno srecevala ob morju. Tu je vse se bolj mirno, kar se turizma tice in burno, kar se pristnosti Indije tice.
Ker ura tiktaka, sva se odlocila malo pospesiti ritem premikanja, tako da sva ponovno v polnem teku potovanja... Kar pomeni premikanje iz mesta v mesto po dveh noceh, skakanje naokoli, nekoliko zgodnejse zbujanje in tudi fotoaparat sem ponovno prejela v roke, saj je kar ogromno casa lepo pocival.



In kaj je v Kerali tako posebnega? Vodni kanali ... Nesteto kilometrov vodnih kanalov, ki se vijejo skozi vasice, vecje reke ter jezera.
Pred 15 leti je bil prevoz s colnom edini mozni. Sedaj je zgrajene cesta, ki jo pridno uporabljajo. Le hise, ki se skrivajo globoko v kanalih, so se vedno odvisne od vodnega trasporta.


Najlazji nacin raziskovanja tega zivljenja je vsekakor s colnom.

Bila sem presenecena nad tisino, mirnostjo ... Prijaznostjo ter nevsiljivostjo ...
Sedaj se bova pocasi zacela vracati proti Delhiju, z manjsimi in vecjimi ovinki. :)

2 comments:

alenka said...

lep pozdrav vama potepuha, iz SLO.
se vam nisem do sedaj se nic oglasila, ker sem tako glupa s to sodobno tehniko. sem komaj odkrila to znanost, da vama lahko odpisem. ej jaz se velikokrat spomnim na vaju in vama telepatsko posiljam pozdrave in pozitivno energijo, da tece vse ok. za novo leto sem se vajine voscilnice najbolj razveselila, cist noro - kar zelje iz indije.
vama se ful dogaja, zakon!!!
se po eni strani ze veselim, da cim vec povesta, ko se vrneta, po drugi strani pa vama zelim, da bi se ful potovala in ostala se nekaj casa na drugi strani sveta.
z Dejcem sva mela ta vikend festo, Andrej je sel ze ob 8-h zvecer spat, Beni in Tomaz sta se kar v avto zaprla in Marlyija na ves glas pa opojne substance... na koncu so pank poslusal, pol je pa Dejc kar omaro zbrcal in kitaro razbil- čist se mu je strgal. ej Uc se je pa ful zadržal - je imel Nino sabo. jaz pa tako povprečno - sem mogla vse nadzirat (moja hiba).danes grem na pregled k okolistu, da špegle dobim, bom še bolj učiteljska. očitno je nekaj narobe z mojim pogledom na lajf.
ful, ful vaju pozdravljam in posiljam objeme. Vaju vsi kar mal pogrešamo. ej smo za novo leto nazdravili na vaju.
pozdrav iz domačih hribčkov in doline Šentjernejske, alenka

Petra Jazbec said...

Uf, tole pa je podrobno!
:)
Alenka hvala za opis dogajanja, ker nama po vecini tako ali tako noben nic ne napise, kaj se dogaja doma. Vedno se vsi zgovarjajo, da se jim itak nic ne dogaja! Eto, zdej si jim pokazala kako to gre!
Hvala za objeme, podrave in predvsem za izpit vincek na najin racun ... :) Kmalu se vama bova pridruzila!