28 December 2007

Tisti del leta je ...

... ki ga ponavadi najraje preskocim. Nakupi, mrzlicno pisanje voscil, neiskren stisk roke ... Brrrr... Letos je drugace.
Okoli mene morje in sonce. Ni daril, ni evforije, je le enostavno cas, ki mineva. In uzivam v njem. Jug Indije mi je prinesel to, kar mi ostala Indija ni dala - mojo rast, sreco ter zadovoljstvo.

Leto se obraca in jaz se obracam na vas:

Posiljam vam tople objeme morja;


veter, ki vam odnese skrbi ...




ter ljudi, ki vam narisejo nasmeh.




Naj vas vsake toliko zbudi pljusk svezine;


ter sem ter tja skocite v neznano ter tvegajte;



lahko vam zazelim le se:



1 comment:

Unknown said...

Petra,
Objelo me je sonce, nato odpihal veter, nekam neznano kam, na obalo, morje osvežilo. In že imam nasmeh na obrazu.
Hvala Petra
Zdaj, ko sem nasmejana, pa ti lahko tudi jaz kaj zaželim:
Zabavaj se ! Uživaj v letu, ki je pred tabo, v pustolovščinah, v presenečenjih, odkrivanju širnega sveta, pogumno uresničuj sanje še naprej.Enako tvojemu sopotniku Janezu. ManiG.